basket Your basket >
>
Your wishlist >

Nu gespreide betaling mogelijk op het juweel van uw dromen! Vraag ons naar de details. Gratis verzekerde verzending van alle orders!

Betaling per creditkaart
Visa, Mastercard, Amex

Veilig online betalen met creditkaart

Belangrijk!

Het is belangrijk dat u eerst uw creditkaartmaatschappij informeert over de aanschaf die u bij ons wenst te doen! Meestal houden de creditkaart-maatschappijen transacties tegen als fraude-preventie wanneer het een voor de kaarthouder ongewone aanschaf betreft. Voordat u de creditkaart-procedure begint is het daarom verstandig dat u eerst contact opneemt met uw creditkaart-maatschappij en hen verteld dat u een aanschaf bij ons wenst te doen. Op die manier bent u verzekerd dat de hele procedure goed verloopt.

Omdat we begrijpen dat veiligheid uw belangrijkste zorg is bij betalingen met creditkaart via het Internet, doen wij al het nodige om uw veiligheid te garanderen. Adin.be is geregistreerd bij Verisign, de leider in digitale verificatie-services voor e-commerce.

Adin.be maakt gebruik van de laatste "Secure Socket Layer encryption technology" verstrekt door Ogone om al uw informatie te beschermen. Deze technologie maakt het u mogelijk om veilig data (zoals creditcardinfo) naar onze database te sturen over een beveiligde lijn waarvoor wij een officieel Verisign certificaat hebben. Mocht u zich toch oncomfortabel voelen in verband met online transacties, dan kunnen we u ook andere creditkaart-betalingswijzen aanbieden.

Andere creditkaart-betalingswijzen

*** Terugkerende klant

  • wanneer u denkt dat wij uw informatie nog in onze dossiers hebben, en dat die nog up-to-date is, hoeft u het niet te sturen
  • het is dan voldoende om in uw antwoord op onze mail ons te autoriseren om uw creditkaart te gebruiken voor het afgesproken bedrag
  • in het geval dat wij meerdere kaarten van u in onze dossiers hebben, gelieve aan te geven welke kaart u wilt dat wij gebruiken
  • geef aan in uw antwoord op onze mail of uw van onze expres-service gebruik wenst te maken (kost €25 extra boven de normale €30 voor verzending en verzekering)
  • in geval van expreslevering kan het beter op veilig te spelen, en ons uw informatie opnieuw te sturen

Zend ons uw creditkaartinformatie in 3 verschillende mails:

  • in de eerste geeft u de eerste 8 cijfers van uw kaartnummer
    het onderwerp voor deze mail noemt u: "uw-gebruikersnaam"-01
  • in de tweede de rest van het gehele nummer plus de vervaldatum
    het onderwerp voor deze mail noemt u: "uw-gebruikersnaam"-02
  • in de derde geeft u de veiligheidscode die zich op de achterkant bevindt
    het onderwerp voor deze mail noemt u:"uw-gebruikersnaam"-03
  • u kunt ons ook de gevraagde informatie per fax sturen op +32 3 213 65 06. De '+' staat voor het nummer dat u dient te vormen om naar het buitenland te bellen, in de meeste landen is dat 00 in de USA is dat 011
  • in het geval dat u voor expresslevering gekozen hebt en wij ondervinden problemen met de autorisatie van uw kaart is het mogelijk dat wij u moeten bellen; afhankelijk van waar u woont kan dit midden in de nacht zijn

*** Eerste keer klant
afleveradres is gelijk aan uw creditkaart-rekeningadres

  • het kan nodig zijn om uw creditkaartmaatschappij op de hoogte te brengen dat u een aanschaf bij ons doet

Zend ons uw creditkaartinformatie in 3 verschillende mails:

  • in de eerste geeft u de eerste 8 cijfers van uw kaartnummer
    het onderwerp voor deze mail noemt u: "uw-gebruikersnaam"-01
  • in de tweede de rest van het gehele nummer plus de vervaldatum
    het onderwerp voor deze mail noemt u: "uw-gebruikersnaam"-02
  • in de derde geeft u de veiligheidscode die zich op de achterkant bevindt
    het onderwerp voor deze mail noemt u: "uw-gebruikersnaam"-03
  • u kunt ons ook de gevraagde informatie per fax sturen op +32 3 213 65 06. De '+' staat voor het nummer dat u dient te vormen om naar het buitenland te bellen, in de meeste landen is dat 00 in de USA is dat 011
  • geef aan in uw antwoord op onze mail of uw van onze expres-service gebruik wenst te maken (kost €25 extra boven de normale €30 voor verzending en verzekering)
  • in het geval dat u voor expresslevering gekozen hebt en wij ondervinden problemen met de autorisatie van uw kaart is het mogelijk dat wij u moeten bellen; afhankelijk van waar u woont kan dit midden in de nacht zijn

*** Eerste keer klant
afleveradres NIET gelijk aan uw creditkaart-rekeningadres

  • in dit geval zouden wij graag een retourbericht op onze mail aan u ontvangen (per e-mail of fax +32 3 213 65 06) tesamen met een duidelijk leesbare copie of scan van beide zijden van uw identiteitskaart alsmede uw creditkaart
  • wanneer u verkiest om ons te faxen, laat ons dat dan aub per mail weten wanneer u dat gedaan heeft.(De '+' staat voor het nummer dat u dient te vormen om naar het buitenland te bellen, in de meeste landen is dat 00 in de USA is dat 011)
  • plus u dient onze mail te beantwoorden en ons te authoriseren om het afgesproken bedrag van uw creditkaart te kunnen afschrijven
  • onze expreslevering is enkel mogelijk wanneer wij de benodigde informatie op tijd ontvangen (kost €25 extra boven de normale €30 voor verzending en verzekering)
  • als een (gewaardeerde) nieuwe klant, is het toch mogelijk dat onze veiligheidstaf u voor specifieke bijkomende bewijs vraagt om aan te tonen dat u de rechtmatige eigenaar bent van de creditkaart

En wat gebeurd er dan?

Uw aankoop verzenden wij met UPS of FEDEX nà confirmatie en authorisatie door de creditkaartmaatschappij. Het moment dat uw pakketje hier wordt opgehaald, sturen wij u een mail met daarin het volgnummer (tracking number) van uw pakketje.

Wanneer u voor expreslevering gekozen heeft en uw aankoop is een ring die op maat gemaakt moet worden, rekenen wij €25 per ring aan (zelfs wanneer er "free resizing" in de beschrijving van de ring staat).

Losse diamant en horloges kunnen niet per expres verzonden worden.

Wij accepteren ook andere betalingswijzen. In geval u op een andere manier wenst te betalen, gelieve ons de door u gewenste betalingsmethode per mail mede te delen. Onze expreslevering is enkel mogelijk bij betaling per creditkaart.

Wanneer u eenmaal deze methode gekozen heeft, ontvangt u een email. In die email staan dezelfde instructies als u hier kunt lezen. Zoals vermeld, in sommige gevallen, kan onze veiligheidstaf u vragen voor een duidelijk leesbare scan of fax van beide zijden van uw identiteitskaart en creditkaart.

Dat we dit doen is omdat de creditkaarmaatschappijen absoluut geen verantwoordelijkheid nemen in verband met frauduleus handelen en ons als verkoper 100% van het risico laten. Wij hebben onze verzekeringsmaatschappij gecontacteerd zij willen ons wel verzekeren maar enkel op voorwaarde dat wij er alles aan doen om ons te vergewissen van de juistheid van de identiteit van de koper. Wij hebben toestemming van Visa, Mastercard en American Express om deze manier van verificatie te gebruiken. Klik op "Visa en Mastercard toestemming" of "American Express toestemming" om hun brief te zien.

Gelieve dit voor ieder zijn veiligheid te zien aub, tenslotte zou ook iemand anders uw kaart kunnen misbruiken.

Uw aankoop wordt pas verzonden wanneer wij autorisatie van de creditkaartmaatschappij hebben.

  • het is niet nodig om het bedrag naar euro's om te zetten, dollars accepteren wij ook
  • wij hoeven u geen extra kosten aan te rekenen wanneer u met creditkaart betaald
  • betalen per kaart is de snelste manier om uw pakketje snel bij u geleverd te krijgen
Betalingsmethoden
Klantendienst
Van rechtswege
Over Adin Antwerpen
Adin wall papers       Help       Verzendpolitiek       Handelaars       Abonnement       Twitter   Facebook   Google+   Instagram  Linken
Home  |   Site-veiligheid  |   Volg Uw Bestelling   |   Retourpolitiek   |   Contacteer Ons  |   Antwerp  |   Algemene Voorwaarden   |   Site Map  |   Blog  |   Testimonials  |   In Memoriam